This life

Direktlänk till inlägg 2 juni 2010

Sommar, sommar ,sommar

Av Yvonne - 2 juni 2010 18:42

Underbart sommarväder har vi idag! Sol, varmt och ljumma vindar, det kan inte bli bättre.


Kom och tänka på att idag är det precis 3 år sen vi hämtade hem vår finaste Elly. Hos Malena o Peter på Rudängens kennel i Sunne. Tänk att 3 år senare så är hon mamma till 4 så fina valpar, inget jag kunde tänka mig då iallafall.

Tack Malena o Peter för att ni lät oss ta hand om Elly, 3 år med så mycket glädje!   


  

Elly på hemfärden



Ser också att jag har jubileum på bloggen idag   det är idag 1 år sen jag började skriva här. Och jag håller på ännu, trodde jag aldrig      Ja så länge jag tycker det är kul och skriva så gör jag det.


        

Just nu kommer jag inte på vad denna växten heter, men dom ska faktiskt vara vita på bladen, så det är inte någon sjukdom på växten   




 
 
Freakshow

Freakshow

2 juni 2010 19:30

Fin blogg du har! :D
GILLAR DEN ;)

http://www.briitneyspears.blogg.se

 
Annika

Annika

2 juni 2010 21:00

Och vad vackra bilder DU har... :)

Syrener älskar jag. Och den här årstiden är helt fantastisk.

Ja du, jag började med min blogg och tänkte hålla på ett halvår. Nu har det gått två år. Det blir som ett gift...

Vi fortsätter väl några år till, va?
Ha en härlig kväll!

http://www.banfield.bloggagratis.se

 
Ingegerd

Ingegerd

2 juni 2010 21:56

Har också hållt på i drygt 1 år. Trodde heller inte att jag skulle hålla på med det så länge. Tänk så det kan bli, nu e de nästan ett gift.

Har har också varit soligt o fint.

http://hovdamen.bloggplatsen.se

 
Carina - Pocketbay

Carina - Pocketbay

2 juni 2010 22:17

Hej Yvonne!

HÄRLIGA bilder!! Nästan så att man kan känna doften av syrenerna!!! Grattis också till jubileums dagen både vad det gäller Elly o bloggen. Du får INTE sluta att blogga!! Vad ska jag annars läsa??

Kram
Carina

http://www.pocketbay.se

 
Sussi

Sussi

3 juni 2010 10:51

Vad mycket skoj du firade igår..
Grattis till både hemtagandet av Elly och bloggfödelsedag i efteskott :)

Håller med. Det är så härligt med den här sommarvärmen

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Yvonne

Yvonne

3 juni 2010 10:58

Men då får man ju grattulera till TVÅ saker! Både att bloggen fyller ett år och till att ni och Elly "fick" varandra! =)

Kan det vara en Beacon silver...?

Kramis!

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne - 22 september 2011 14:08


Nu har "lillgrabben" blivit stor också     Stort Grattis till dig Mattias på din 18-årsdag! Idag blir det tårta och även lite annat          Jag har funderat lite fram och tillbaka på bloggen, finner ingen riktig skrivglädje i den för til...

Av Yvonne - 2 september 2011 20:22


ha ha, man ska aldrig skriva att man snart ska göra ett inlägg, då tar det lååååång tid innan det skrivs. Men allting är ju relativt, eller...    Hur som helst, jag har börjat jobba igen, andra natten nu. Den härliga semstern är slut för denna gå...

Av Yvonne - 26 augusti 2011 00:09


Oj, nu var det längesen igen, inte för att jag känner förpliktelser till någon egentligen.....bloggar gör jag för att det ska vara kul, först och främst   Och det ÄR kul när man får kommentarer som, läste det du skrev i bloggen... eller fin bild du...

Av Yvonne - 2 augusti 2011 17:29


Vilken härlig resa till Värmland vi hade, Elly var anmäld till Ransäter-utställningen på fredag med resultat Exellent och placerad 3:a öppenklass tikar. På lördag blev hon 3 Btk med Cert. Jag är så glad för de resulatet i den stenhårda konkurrensen. ...

Av Yvonne - 25 juli 2011 15:12


Inte kanske det bästa semestervädret just nu...MEN  det är bara såå skönt att vara ledig     Ikväll ska vi ut och äta på Wild West steakhouse                  ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Att längta till!

  

Kategorier

Arkiv

Väder

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards