This life

Alla inlägg den 19 november 2009

Av Yvonne - 19 november 2009 12:00

Ior är lite gladare igen, hi hi, och jag mår lite bättre. Flört

Och stormen har lagt sig, idag är det "bara" regn ute, efter gårdagens busväder kan allt väder bara bli bättre. Usch vilken gårdag! Inget mysigt alls för onda ryggar kan jag intyga. Men som sagt efter några dagars kurering är ryggen bättre.  Skulle ju jobbat natten som var, men tog bort den och jobbar bara i natt. Jag hoppas det kommer gå bra. Jag är väldigt envis, ibland inte så bra för sitt eget bästa kanske, men vill väldigt gärna känna att jag är bättre och klarar av det här, sen är jag ledig ett tag. Skönt!


Jag vill ge er ALLA en stor KRAM för uppmuntrande hälsningar och även till er som behöver en uppmuntrande JÄTTEKRAM så kommer här en! Flört

 

  

Ovido - Quiz & Flashcards