This life

Alla inlägg den 15 oktober 2009

Av Yvonne - 15 oktober 2009 16:45

Det gick bättre än väntat med läkarbesök för min pappa. Nu har han iallafall blivit  undersökt och fick som tur är åka hem igen. Jätteskönt!

För er som kanske undrar så har min pappa prostatacancer, han har haft det i flera år nu, och för 5 år sedan opererades han för det. Han har efter det genomgått  behandling eftersom det visade sig att cancern fanns kvar. För snart en månad sedan fick han på en provtagning reda på att PSA-värdet stigit mycket på förhållandevis kort tid.

Därför påbörjade han i förra veckan cellgiftsbehandlig, så får vi se om dom lyckas stoppa eller kanske göra så att cancern får ett långsammare förlopp.

Han tar det själv med ganska mycket lugn, menar att han fått flera år m.m Och det är ju ändå en ganska sund tanke.

Av Yvonne - 15 oktober 2009 10:16

Nu är jag vaken på "rätt" sida av dygnet igen, hi hi.

Skönt att vara ledig några dagar.


Tråkigt nog ska jag köra min pappa till doktorn idag, känns inte roligt och en massa tankar som jag inte vill tänka egentligen kommer upp. Jag hoppas iallafall han kan får den bästa hjälpen han behöver.


Jag återkommer ikväll.


Önskar alla en bra dag!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Att längta till!

  

Kategorier

Arkiv

Väder

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards