This life

Direktlänk till inlägg 4 november 2009

Ibland önskar man att man kunde bromsa ner lite

Av Yvonne - 4 november 2009 19:26

I går var jag iväg nästan hela dagen, först utbildning sen ute och åt med jobbarkompisarna på ett jättemysigt ställe som heter Grimsholmen Bed & Breakfast. Följ gärna länken och kolla runt bland supermysiga bilder.

Vi hade det jättetrevligt och åt jättegod mat.


  

Det här är äppelkakan med vaniljgrädde som det bjöds på till dessert.



Idag har jag rejält ont efter alla övningar igår på utbildningen, i och för sig har jag ju ofta ont i mina leder som min reumatism innebär, så helt bra var kanske inte alla övningar för mig. Men man vill ju så gärna försöka när man ändå är där och när man deltar, och även om jag stod tillbaka och tog det försiktigt på vissa övningar så känns det ändå rejält nu.

Jag känner att det är lite för mycket runt om kring nu, behöver en paus snart... puh.

Har varit iväg på möte på jobbet i eftermiddag, och nu ska jag jobba i 2 nätter.... sen är jag iallafall ledig helgen, det ser jag fram emot!


Ha en skön kväll alla vänner!Skrattande

 
 
lollo

lollo

4 november 2009 20:29

Såg jätte mysigt ut..Synd att du måste få ont..Stackars dig när du vill så mycket.Hoppas att du reder dig snart.
Ta du dig en rejäl PAUS..det behöver man ibland Vännen..man orkar inte hur mycket som helst(fast man gärna vill tro det)
Skönt om dig och Må så Gott...Kramiluringar....♥

http://lollopettersson.bloggplatsen.se

 
Rosie & Harry

Rosie & Harry

5 november 2009 08:38

Det ser jätte mysigt ut och äppelpajen den ser ju god ut:)
Förstår dig att du tycker det är jobbigt när man har ont, men jag tycker du är en bra förebild eftersom du försöker vara med på det mesta. Mer kan man inte göra.
Och lite paus är bara bra:) man måste ju ladda om batterierna.
Vad skönt att du är ledig i helgen det har varit en tuff vecka för dig.
Sköt nu om dig, kjamisar

http://bearclaw.bloggplatsen.se

 
Nettis

Nettis

5 november 2009 12:19

Åh stackare :( . Vad jobbigt att du fick så ont :( . Du kanske inte skulle jobba nu när du mår dåligt? Du får inte bränna ut dig, min vän.
Skickar en stor kram med massor av positiv energi ♥ . Och hoppas att du snart mår bättre igen.
Kramisar till söta Elly oxå förstås :)

http://bunkerboende-nettisochmoses.bloggagratis.se

 
carri

carri

6 november 2009 06:44

Godmorgon ! Ser mysigt och gott ut.
Jag känner igen mig i det där att man vill delta fullt ut trots hinder. Jag brukar göra så mycket jag kan, fast visst får man backa ibland eller göra på ett annat sätt pg av smärta.

men du får vila dig och vara snäll mot kroppen ett tag. kram

http://livsvingar.bloggagratis.se

 
Rosie & Harry

Rosie & Harry

6 november 2009 15:38

Hoppas allt är bra med dig.
Jag har en Adward till dig på min blogg:)

Stora kjamen Rosie

http://bearclaw.bloggplatsen.se

 
Yvonne

Yvonne

6 november 2009 18:25

Vilket underbart ställe! =)

Ja, det är dags att stanna upp och bromsa livet lite när man känner så där... Ofta gör man det för sent...

Ha en fin helg och var rädd om dig vännen!
Kram!

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne - 22 september 2011 14:08


Nu har "lillgrabben" blivit stor också     Stort Grattis till dig Mattias på din 18-årsdag! Idag blir det tårta och även lite annat          Jag har funderat lite fram och tillbaka på bloggen, finner ingen riktig skrivglädje i den för til...

Av Yvonne - 2 september 2011 20:22


ha ha, man ska aldrig skriva att man snart ska göra ett inlägg, då tar det lååååång tid innan det skrivs. Men allting är ju relativt, eller...    Hur som helst, jag har börjat jobba igen, andra natten nu. Den härliga semstern är slut för denna gå...

Av Yvonne - 26 augusti 2011 00:09


Oj, nu var det längesen igen, inte för att jag känner förpliktelser till någon egentligen.....bloggar gör jag för att det ska vara kul, först och främst   Och det ÄR kul när man får kommentarer som, läste det du skrev i bloggen... eller fin bild du...

Av Yvonne - 2 augusti 2011 17:29


Vilken härlig resa till Värmland vi hade, Elly var anmäld till Ransäter-utställningen på fredag med resultat Exellent och placerad 3:a öppenklass tikar. På lördag blev hon 3 Btk med Cert. Jag är så glad för de resulatet i den stenhårda konkurrensen. ...

Av Yvonne - 25 juli 2011 15:12


Inte kanske det bästa semestervädret just nu...MEN  det är bara såå skönt att vara ledig     Ikväll ska vi ut och äta på Wild West steakhouse                  ...

Ovido - Quiz & Flashcards