This life

Direktlänk till inlägg 13 november 2009

Strandracet

Av Yvonne - 13 november 2009 17:15

Jag skulle åka in till stan för att träffa en kompis och Elly tog jag med mig. Jösses då så glad hon blev när jag tog i kopplet och det gick upp för henne att hon skulle få följa med! Tungan ute Hon sprang fram och tillbaka och gjorde glädjeskutt innan vi kom till bilen och hon hoppade in där.  När jag sen hade gjort mina ärenden och vi hade träffat kompisen, som Elly blev jätteglad att träffa, vände vi hemåt igen. Men så satt jag och tänkte på hemvägen, inte kan jag bara köra direkt hem nu, utan att gå ut något med Elly...hmm, nej jag får nog allt gå en liten runda med henne. Jag körde neråt stranden, och ja, hon blir alltid jätteglad över att komma dit. Men idag sprang hon som en vansinnig, hur man springer då, ja som om man inte sprungit på jäääääätte lääääänge. Fast det har hon. Flört


Det regnade och blåste vid stranden men det var jättehärligt ändå. Och jag blir väldigt glad när jag ser att Elly är glad! Så enkelt är det!


Bilderna är mörka och suddiga både pga att det var mulet och regn och att det är tagna med mobilen.




   



  


Ha en härlig fredagkväll!

 
 
carri

carri

13 november 2009 19:37

Hejsan ! Det är fullt fantastiskt vad Sverige bjuder på kontraster, här är det vitt och vinter och hos er är det öppet vatten och gräs.... Härligt !

http://livsvingar.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Yvonne K

13 november 2009 19:46

Så sant Carri!
Men just nu hade jag föredragit vitt och riktig vinter, det blir såå mörkt och grått här.

Kram

 
lollo

lollo

13 november 2009 20:10

Härligt när man ser att sina Älsklingar mår bra.Ni har ju så fint med havet.Jag längtar till sommaren när jag ser Havet..jaa,då får jag vänta länge.Den som väntar på något gott..heter det ju.
Ha en underbar Fredags-kväll Elly och du.Må så gott Vännen=D Kramar och Nospussar..♥

http://lollopettersson.bloggplatsen.se

 
katsura

katsura

13 november 2009 20:56

Låter som härlig vardagslyx!
Ha en trevlig helg!

http://katsura.bloggplatsen.se

 
Ingegerd

Ingegerd

13 november 2009 21:24

Det är så härligt att ha en hund! Svårt att va på dåligt humör när man ser sin hunds glädje! Ha en bra kväll!

http://hovsing.bloggagratis.se

 
margit

margit

14 november 2009 00:13

Hej Yvonne! Ja den som har hund blir aldrig förslöad...utan promenader och promenader...vilken träning... nyttigt. men ibland så kan det väl vara tröttsamt förstår jag.
Kram till dej!

http://margitholm.blogg.se

 
Rosie & Harry

Rosie & Harry

14 november 2009 12:02

Vad roligt att få träffa sin vän och det ju rätt skönt att göra något annat än det man gör hemma.
Förstår dig att du blir glad när man ser att ens djur mår så bra. Bilderna är jätte fina.
Hoppas nu du får en härlig lördag och ta hand om dig, kjamisar

http://bearclaw.bloggplatsen.se

 
Mita

Mita

14 november 2009 13:27

Oh så vackert, en höstprommis bland sanddynorna

http://rocotopeppers.bloggplatsen.se

 
Ann

Ann

14 november 2009 14:32

Det låter som en super härlig fredag ni haft.
Jag har haft en natt som heter duga):
Vi ses på onsdag ska bli supertrevligt var så länge sedan!!!
Vi ses
Kram o hej
Ann

http://ann.bloggagratis.se

 
Nettis

Nettis

15 november 2009 21:42

Aaah, Elly på stranden är dom allra härligaste bilderna :) !!! Dom gillar jag allra mest :) !!!
Kram!!!

http://bunkerboende-nettisochmoses.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne - 22 september 2011 14:08


Nu har "lillgrabben" blivit stor också     Stort Grattis till dig Mattias på din 18-årsdag! Idag blir det tårta och även lite annat          Jag har funderat lite fram och tillbaka på bloggen, finner ingen riktig skrivglädje i den för til...

Av Yvonne - 2 september 2011 20:22


ha ha, man ska aldrig skriva att man snart ska göra ett inlägg, då tar det lååååång tid innan det skrivs. Men allting är ju relativt, eller...    Hur som helst, jag har börjat jobba igen, andra natten nu. Den härliga semstern är slut för denna gå...

Av Yvonne - 26 augusti 2011 00:09


Oj, nu var det längesen igen, inte för att jag känner förpliktelser till någon egentligen.....bloggar gör jag för att det ska vara kul, först och främst   Och det ÄR kul när man får kommentarer som, läste det du skrev i bloggen... eller fin bild du...

Av Yvonne - 2 augusti 2011 17:29


Vilken härlig resa till Värmland vi hade, Elly var anmäld till Ransäter-utställningen på fredag med resultat Exellent och placerad 3:a öppenklass tikar. På lördag blev hon 3 Btk med Cert. Jag är så glad för de resulatet i den stenhårda konkurrensen. ...

Av Yvonne - 25 juli 2011 15:12


Inte kanske det bästa semestervädret just nu...MEN  det är bara såå skönt att vara ledig     Ikväll ska vi ut och äta på Wild West steakhouse                  ...

Ovido - Quiz & Flashcards