This life

Direktlänk till inlägg 7 oktober 2009

Fullt upp

Av Yvonne - 7 oktober 2009 10:45

Idag ska jag iväg på möte på jobbet, kl 13 ska jag vara där fram till 16.30 Sen hem fixa mat och vila lite innan det är dags för jobbet igen kl 21.


Betydligt varmare ute idag, runt 13 grader. Himla skönt efter förra veckans kyla när det kändes som om man skulle frysa ihjäl Flört


Ha nu en riktigt bra dag! Skrattande


  

 
 
Yvonne

Yvonne

7 oktober 2009 10:57

Det går väl an om det är kallt och SOLEN visar sig!
Regn och rusk tycker vi INTE om!

Kramis!

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

 
lollo

lollo

7 oktober 2009 11:35

Här strålar solen..men det blåser mycket.
Ha det så gott..

Kramiz :)

http://lollopettersson.bloggplatsen.se

 
Nettis

Nettis

7 oktober 2009 11:48

Jösses va du får vara igång idag och i natt :-/ !!! Hoppas att du har fått sova ordentligt i natt :) !
Jätte härlig bild :) ! Vi har oxå sol :) !

Tack :) , jag älskade verkligen mina vovvar. Fast nu i efterhand så tycker jag inte att jag var nån bra matte :( . Dom fick massor, massor av kärlek, men jag var inte så bra på att aktivera dom tyvärr :-/ .
Jag var för ung och inte påläst om vovvar, när jag skaffade Rasmus. Så jag går omkring med ett ständigt dåligt samvete, för att inte ha räckt till :-/ .
Skulle jag skaffa någon mer vovve i framtiden, så skulle den aktiveras rejält :) !

Tack, du skriver alltid så fint om mina bilder :) . Gulle dig :) !
Stor kram till dig, och pussa lite på Elly ;) !

http://bunkerboende-nettisochmoses.bloggagratis.se

 
Rosie & Harry

Rosie & Harry

7 oktober 2009 16:05

Solen började titta fram här runt 10 innan dess så regnade det här. Men nu är vädret jätte fint solen skiner det känns lite som vår.
Då har du en tuff dag i dag först mötet kan ju tänka mig att man blir lite trött i huvudet när det är klart.
Sen jobbet. Jag hoppas det går bra.

Ha det så gott och va rädd om dig nu, kjamen

http://bearclaw.bloggplatsen.se

 
Nettis

Nettis

7 oktober 2009 17:28

Ja precis så känner jag oxå om kommentarer :) ! Man kan bli sååå jätte glad, när någon skriver nåt snällt eller fint :) . Och DU gör ju alltid det :) !!! Så stort tack till dig oxå :) !!!

Haha, japp våra kissar pratar som sagt ;) . Vi har nämligen röster på dom, och pratar åt dom, hihi! Hela familjen gör det numera, haha!
Syrran och jag började med det på skoj när hennes tös var bebis, och sen har det fortsatt, fniss!
Även hennes tös och hennes man gör så ;) ! Så folk som kommer hit tror inte att vi är kloka!!! Hahaha, men det bjuder vi så gärna på ;D !!!
Min ena katt, Moses, ringer även till mormor. Och då pratar hon som om det var han som hon pratar med, hihi!
Japp... såna är vi ;) !!!

Tack för att du skrev så fint om hundarna. Jag var en värdelös matte... Men som du skrev så gjorde jag vad jag förmådde då. Och älskade dom gjorde jag verkligen :) !

Men snälla du, du gnäller inte! Det ÄR jätte jobbigt att må dåligt vissa perioder :-/ . Och ibland är det sååå skönt att få prata eller skriva av sig om det, till någon som förstår. Vi delar ju liknande problem, så häv ur dig när du vill ;) !!! Jag lyssnar gärna :) !

Hoppas att det går bra på jobbet i natt. Jag lovar att tänka på dig, och skicka massor av positiv energi!
Kramis!

http://bunkerboende-nettisochmoses.bloggagratis.se

 
Sussi

Sussi

7 oktober 2009 20:25

I morse var det 11 grader när jag åkte till jobbet. Mycket trevligare än dom minusgrader som varit senaste veckan! Är det lite regn som krävs för att få upp temperaturerna så får jag väl stå ut hihi

Ha bra kväll
kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne - 22 september 2011 14:08


Nu har "lillgrabben" blivit stor också     Stort Grattis till dig Mattias på din 18-årsdag! Idag blir det tårta och även lite annat          Jag har funderat lite fram och tillbaka på bloggen, finner ingen riktig skrivglädje i den för til...

Av Yvonne - 2 september 2011 20:22


ha ha, man ska aldrig skriva att man snart ska göra ett inlägg, då tar det lååååång tid innan det skrivs. Men allting är ju relativt, eller...    Hur som helst, jag har börjat jobba igen, andra natten nu. Den härliga semstern är slut för denna gå...

Av Yvonne - 26 augusti 2011 00:09


Oj, nu var det längesen igen, inte för att jag känner förpliktelser till någon egentligen.....bloggar gör jag för att det ska vara kul, först och främst   Och det ÄR kul när man får kommentarer som, läste det du skrev i bloggen... eller fin bild du...

Av Yvonne - 2 augusti 2011 17:29


Vilken härlig resa till Värmland vi hade, Elly var anmäld till Ransäter-utställningen på fredag med resultat Exellent och placerad 3:a öppenklass tikar. På lördag blev hon 3 Btk med Cert. Jag är så glad för de resulatet i den stenhårda konkurrensen. ...

Av Yvonne - 25 juli 2011 15:12


Inte kanske det bästa semestervädret just nu...MEN  det är bara såå skönt att vara ledig     Ikväll ska vi ut och äta på Wild West steakhouse                  ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Att längta till!

  

Kategorier

Arkiv

Väder

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards