This life

Direktlänk till inlägg 11 oktober 2009

Strandpromenad och sedan fika

Av Yvonne - 11 oktober 2009 19:21

I eftermiddags träffade vi vår kompis Mats tillsammans med hans hundar. Mats har 2 blue merle collies, mor och son, Princess och Linus.

Det var jättetrevligt att träffas för både tvåbeningar och fyrbeningar, hi hi. Härligt att kunna släppa hundarna lösa en stund på stranden så dom fick springa av sig allt "sprall i benen". Flört


Eftersom det var mulet och lite regn så blir bilderna från min kamera lite mörka och inte så klara, men håll till godo ändå.


  

Linus och Elly.


  

Sniff sniff, den här bruden gillar jag, säger Linus Flört


  

Sida vid sida...  Linus o Elly.


  



  

Vackra Princess!


  

Linus är en stor vacker hane. Men det framkommer inte riktigt av bilden då den är tagen i lite fel pespektiv.



Efter stranden åkte vi hem till oss och fikade. Som vanligt försvann eftermiddagen alltför fort när vi träffas! Skrattande



 
 
Ingen bild

Mats

12 oktober 2009 09:59

Hej Allesammans!
Hjärtligt tack för en trevlig eftermiddag som försvann alldeles för fort, den trevliga promenaden i underbar natur, den smarriga fikan och den nygräddade äppelkakan som var mmm...
Linus hälsar till Elly hans älsklings tjej.
Kram Mats

 
Rosie & Harry

Rosie & Harry

12 oktober 2009 10:25

Vad trevligt med lite sällskap för både dig och hunden:) Och att kunna släppa hundarna så de får leka är helt underbart.
Vädret var inte bra här heller grått och regn. Tyvärr så är vädret så idag med.
Bilderna är helt underbara det ser verkligen ut som den totala friheten.
Ha en skön dag och va rädd om dig, stora kjamen

http://bearclaw.bloggplatsen.se

 
Nettis

Nettis

12 oktober 2009 14:05

Åååh vilka härliga bilder :) ! Springa lös på stranden är väl alla vovvars dröm :) !!!
Dom ser sååå lyckliga ut när dom springer, på första bilden :) !!!
Puss till söta Elly :) !

Tack snälla, jag tog en starkare antiinflammatorisk tablett igår, och fick sova bra i natt. Så idag mår jag bättre :) !
Kramis på dig min gulliga vän!

http://bunkerboende-nettisochmoses.bloggagratis.se

 
lollo

lollo

12 oktober 2009 16:39

Springa vid strand-kanten lösa och lediga är underbart.
Härliga bilder på fin-fina hundar.

Kramizar till Elly och dig!

http://lollopettersson.bloggplatsen.se

 
Yvonne

Yvonne

12 oktober 2009 17:45

Vilken vacker färg hans hundar har. Ja, Elly med givetvis! Men jag har inte sett den färgen på collies förut! =)

Jag tycker bilderna är jättefina, trots regnmoln! =)

Kram!

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

 
ingmarie

ingmarie

13 oktober 2009 11:23

vilken vacker sida och vilka fina vovvar du har
Ha en bra och solig tisdag

http://mimmiros.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne - 22 september 2011 14:08


Nu har "lillgrabben" blivit stor också     Stort Grattis till dig Mattias på din 18-årsdag! Idag blir det tårta och även lite annat          Jag har funderat lite fram och tillbaka på bloggen, finner ingen riktig skrivglädje i den för til...

Av Yvonne - 2 september 2011 20:22


ha ha, man ska aldrig skriva att man snart ska göra ett inlägg, då tar det lååååång tid innan det skrivs. Men allting är ju relativt, eller...    Hur som helst, jag har börjat jobba igen, andra natten nu. Den härliga semstern är slut för denna gå...

Av Yvonne - 26 augusti 2011 00:09


Oj, nu var det längesen igen, inte för att jag känner förpliktelser till någon egentligen.....bloggar gör jag för att det ska vara kul, först och främst   Och det ÄR kul när man får kommentarer som, läste det du skrev i bloggen... eller fin bild du...

Av Yvonne - 2 augusti 2011 17:29


Vilken härlig resa till Värmland vi hade, Elly var anmäld till Ransäter-utställningen på fredag med resultat Exellent och placerad 3:a öppenklass tikar. På lördag blev hon 3 Btk med Cert. Jag är så glad för de resulatet i den stenhårda konkurrensen. ...

Av Yvonne - 25 juli 2011 15:12


Inte kanske det bästa semestervädret just nu...MEN  det är bara såå skönt att vara ledig     Ikväll ska vi ut och äta på Wild West steakhouse                  ...

Ovido - Quiz & Flashcards