This life

Direktlänk till inlägg 18 oktober 2009

Solig söndag

Av Yvonne - 18 oktober 2009 12:30

Det är ett helt underbart höstväder idag, strålande solsken och inte blåser det speciellt mycket heller.

Vi hade en härlig lördag, fick gjort lite i trädgården. Hans klippte gräset sista gången för i år och jag var och handlade. Det är ju inte så kul förstås, massvis med folk ute en lördag, men nu blev det inte bättre än att vi inte hunnit med det tidigare.


Igår hade jag energi för att få gjort en del saker, idag är energin som bortblåst. Är sååå himla trött, jag är trött på att vara trött om ni förstår vad jag menar...Flört

Det har varit så ett tag nu, i och med att jag är inne i ett skov och lederna är sämre, vissa dagar känner jag mig som vanligt andra dagar skulle jag kunna gå och lägga mig direkt jag stigit upp. Hoppas det snart blir bättre. Nu ska ingen tycka synd om mig på något vis, jag skriver bara om hur jag mår och känner mig, det är ju mycket därför jag har en blogg, hi hi. Skriva när jag vill, och vad (nästan) jag vill Flört


Ska snart ge mig ut, tänkte jag ska åka ner till stranden så kanske jag piggnar till lite. Sen är det dags att jobba två nätter, det kommer säkert gå bra trots allt.


Ha en underbar söndag!


  

 
 
Nettis

Nettis

18 oktober 2009 14:40

Tack, vad du är snäll :) .

Åååh, absolut en favoritbild :) !!! Jag blir sååå lycklig av att se Elly springa på stranden :) !!! Jätte vackert!!!
Oj då, är du så dålig nu :( . Kan du inte vara hemma från jobbet när du mår så kasst :( ? Och kroppen behöver ju verkligen vila, när du är så trött!
Kramen till er!

http://bunkerboende-nettisochmoses.bloggagratis.se

 
Nettis

Nettis

18 oktober 2009 14:42

Haha, ja du är välkommen att kolla på Doktorn kan komma, och käka stek ;) ! Ta med dig Elly oxå, så får hon en egen tallrik ;) hihi!
Kram!

http://bunkerboende-nettisochmoses.bloggagratis.se

 
lollo

lollo

18 oktober 2009 16:42

Då kan vi ta varandra i hand...jag är trött,tröttare,tröttast..om det beror på mitt blodtryck som är så högt eller om jag blivit en björn som behöver gå i ide..det är frågan?Jag har varit ute i friska luften..men lika trött för det.
Det går nog över....
Ha en toppen dag..(om vi inte somnar)

Många Pigga-Upp-Kramar-Till-Dig-Från-Mig.....☺gla,gubbe

Puss på nosen till Elly♥

http://lollopettersson.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

18 oktober 2009 18:16

Vi var på Ikea idag mitt på dan. En söndag på Ikea är det rätt så mycket folk kan jag lova..
Blä för att köa!!!

Vilken härlig bild. Det syns verkligen hur kul hon tycker det där är :-)

Ha en mysig kväll
Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Elly

18 oktober 2009 19:40

Ja, jag älskar verkligen att springa runt på stranden.
Något kul jag börjat med är att springa i full fart mot matte, och sen väja undan i precis sista sekunden. Hi hi hi Det är lattjo det! ;D

Tant Nettis, å vad gott med stek, det hade jag gillat. Men jag fick även något gott ikväll blandat i matskålen, kycklingfile, det smakade mums!!!

Vov vov! :D

 
Mita

Mita

19 oktober 2009 06:11

Vilken läcker strandbild!

http://rocotopeppers.bloggplatsen.se

 
susanne

susanne

19 oktober 2009 07:32

underbar bild :)

http://sibyllanshemligheter.blogspot.com

 
Yvonne

Yvonne

20 oktober 2009 08:23

Jag skulle BO på stranden om jag hade så nära dit! Fniss.

Kram kram!

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne - 22 september 2011 14:08


Nu har "lillgrabben" blivit stor också     Stort Grattis till dig Mattias på din 18-årsdag! Idag blir det tårta och även lite annat          Jag har funderat lite fram och tillbaka på bloggen, finner ingen riktig skrivglädje i den för til...

Av Yvonne - 2 september 2011 20:22


ha ha, man ska aldrig skriva att man snart ska göra ett inlägg, då tar det lååååång tid innan det skrivs. Men allting är ju relativt, eller...    Hur som helst, jag har börjat jobba igen, andra natten nu. Den härliga semstern är slut för denna gå...

Av Yvonne - 26 augusti 2011 00:09


Oj, nu var det längesen igen, inte för att jag känner förpliktelser till någon egentligen.....bloggar gör jag för att det ska vara kul, först och främst   Och det ÄR kul när man får kommentarer som, läste det du skrev i bloggen... eller fin bild du...

Av Yvonne - 2 augusti 2011 17:29


Vilken härlig resa till Värmland vi hade, Elly var anmäld till Ransäter-utställningen på fredag med resultat Exellent och placerad 3:a öppenklass tikar. På lördag blev hon 3 Btk med Cert. Jag är så glad för de resulatet i den stenhårda konkurrensen. ...

Av Yvonne - 25 juli 2011 15:12


Inte kanske det bästa semestervädret just nu...MEN  det är bara såå skönt att vara ledig     Ikväll ska vi ut och äta på Wild West steakhouse                  ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Att längta till!

  

Kategorier

Arkiv

Väder

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards