This life

Direktlänk till inlägg 21 oktober 2009

Ingen större kreativitet precis

Av Yvonne - 21 oktober 2009 12:36

Idag är jag ledig, känner mig allmänt mossig, passar kanske bra så här på hösten, hi hi. Får kanske akta mig så mossan inte börjar växa på mig, Tungan ute


Nej, jag önksar verkligen att jag kunde få fart på mig själv, men känner ingen riktig lust om det är saker jag inte måste. Suck, jag får väl sätta upp en lista på vad jag ska göra och strukturera upp mig själv, det här duger inte.


Visst är det så att när jag känner att kroppen inte riktigt är med mig, att man då måste tillåta sig att ta det lugnare, men man mår ju inte bra av att ingenting göra heller. Jo det klart att jag gör någonting, ligger inte precis på sofflocket, allt det vardagliga och dess sysslor förstås. Men jag saknar den där extra växeln som gör att man får gjort något och som också gör att man mår bättre.


Ja ja, det blir nog bättre... Flört


Lägger in några bilder på strandpromenaden i söndags.


Hoppas ni alla får en bra dag! Skrattande



  

Det är så vackert och rogivande vid havet!



 

Elly älskar det, hon blir riktigt sprallig, hi hi. 



Jag och Elly, jag har solen i ögonen Flört


Har du något gott i handen matte?



   

Tjolahopp tjolahej...



  

Kameran hänger inte med... eller är det kanske jag som inte hänger med, he he.

 
 
Rosie & Harry

Rosie & Harry

21 oktober 2009 18:58

Ibland så känner man sig bara så och att man inte ta sig an alla saker som man borde göra. Men man måste få vara lite med och i bland bara var och inte göra något. Tror lite att kroppen behöver ha sina pauser så det är väl därför man blir seg.
Vackra bilder och vilket väder ni hade.
Ha det så gott, kjamen

http://bearclaw.bloggplatsen.se

 
lollo

lollo

21 oktober 2009 19:55

Då är vi två som är mossiga..kan vi ta varandra i hand.
Känner mig slö och slapp och så trött...skulle kunna sova i hundra år..*ler*.Vi får hoppas att vi blir piggelin snart.

Ha en lugn och skön kväll du kära Farmeville granne.
Kramizar=)

http://lollopettersson.bloggplatsen.se

 
katsura

katsura

21 oktober 2009 20:28

Hej! Du får jättegärna lägga till mig bland dina länkar. Ärligt talat har jag redan lagt till dig, utan att fråga... förlåt. Jag tycker om din blogg och jag gillar dina bilder!
Mvh Cecilia

http://katsura.bloggplatsen.se

 
Kristina

Kristina

22 oktober 2009 08:17

Åh, vilka fina bilder!!! Dom blir man lite pigg av. Jag tror nog du behöver lite vila. Just nu kan man bli väldigt trött när vädret är grått och tråkigt. Listor är faktiskt ganska bra, testa det :)

Kram

http://kristinas.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

22 oktober 2009 08:34

Ibland talar nog kroppen om för oss att vi måste ta det lugnt men för det vill ju inte hjärnan det! Konflikt :-)
Det är ett måste ibland att bara lugna ned sig och ladda upp batterierna igen. Det är det jag brukar ägna mig åt på helgerna hihi

Du är ett vettigt fan. Lite saker måste man ju får ha men när det börjar inredas med diverse prylar har det gått lite för långt..

Ha en mysig dag
Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Sussi

Sussi

22 oktober 2009 08:41

SV. Tyvärr så kan ni i övriga delar av landet inte njuta av Martinas delikatesser..
Men ni kanske har nån annan motsvarighet i eran stad?

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Nettis

Nettis

22 oktober 2009 09:05

Hihihi, Kram menade jag!!!

http://bunkerboende-nettisochmoses.bloggagratis.se

 
Nettis

Nettis

22 oktober 2009 09:05

Tack snälla du... Jag blir så glad av allt fint du skriver om mina foton :) .
Och vilken underbar bild du har tagit av havet :) ! Hihihi, Elly ser sååå underbar ut när hon springer!!! Bus och lycka lyser i hennes ögon och kroppsspråk, hihi ;) !
Önskar dig en jätte fin dag, och tvinga dig inte till en massa. Utan var snäll mot din kropp :) .
Stora kramen till dig och söta Elly ♥
ram

http://bunkerboende-nettisochmoses.bloggagratis.se

 
susanne

susanne

22 oktober 2009 09:11

ja underligt att man säger idag gjrde jag inget.. men samtidigt har man städat tättat ja vardags röjet... "underlig ras de där kvinn folket"
ja bilderna ger mig en sådan längtan till dina trakter .. verkligen underbara bilder.. Elly är fantastik!

http://sibyllanshemligheter.blogspot.com

 
lollo

lollo

22 oktober 2009 15:17

Hoppar in och önskar dig en trevlig dag...
Och hoppas att mossan börjar gå bort..*ler*
Kramizar!

http://lollopettersson.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne - 22 september 2011 14:08


Nu har "lillgrabben" blivit stor också     Stort Grattis till dig Mattias på din 18-årsdag! Idag blir det tårta och även lite annat          Jag har funderat lite fram och tillbaka på bloggen, finner ingen riktig skrivglädje i den för til...

Av Yvonne - 2 september 2011 20:22


ha ha, man ska aldrig skriva att man snart ska göra ett inlägg, då tar det lååååång tid innan det skrivs. Men allting är ju relativt, eller...    Hur som helst, jag har börjat jobba igen, andra natten nu. Den härliga semstern är slut för denna gå...

Av Yvonne - 26 augusti 2011 00:09


Oj, nu var det längesen igen, inte för att jag känner förpliktelser till någon egentligen.....bloggar gör jag för att det ska vara kul, först och främst   Och det ÄR kul när man får kommentarer som, läste det du skrev i bloggen... eller fin bild du...

Av Yvonne - 2 augusti 2011 17:29


Vilken härlig resa till Värmland vi hade, Elly var anmäld till Ransäter-utställningen på fredag med resultat Exellent och placerad 3:a öppenklass tikar. På lördag blev hon 3 Btk med Cert. Jag är så glad för de resulatet i den stenhårda konkurrensen. ...

Av Yvonne - 25 juli 2011 15:12


Inte kanske det bästa semestervädret just nu...MEN  det är bara såå skönt att vara ledig     Ikväll ska vi ut och äta på Wild West steakhouse                  ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Att längta till!

  

Kategorier

Arkiv

Väder

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards